Satisfacció: Vosaltres formàreu part de Zania.
La vostra satisfacció és essencial per a Zania Design i el seu equip. Per això estem creant un Centre d'Ajuda on podràs consultar qualsevol tipus de dubte sobre el manteniment de la teva cuina, neteja, funcionament dels nostres productes o fins i tot obrir un tiquet o contactar amb qualsevol dels nostres agents de Suport i Atenció al Client.
Necessites assistència ràpida per a la teva cuina? Crea tu mateix un tiquet per a una àgil atenció personalitzada.
Pots obrir un Tiquet o una Incidència donant click al Botó Inferior de la Dreta anomenat » ? – SUPORT». Podràs fins i tot adjuntar-nos fotografies o PDF's de la teva incidència.
Amb això, automàticament la incidència entra en el nostre sistema i se li assigna un número amb justificant de recepció de sol·licitud del qual reps una còpia al moment. La teva incidència ja s'està gestionant!
A més, t'assignem un agent per brindar-te una atenció molt més ràpida i personalitzada a través d'un humà.
Sobretot no oblidis adjuntar-nos les teves dades de contacte i l'adreça exacta de la cuina, el número de codi de GP de la teva cuina (podràs trobar-lo al teu pressupost) i unes imatges.
Gràcies.